Univerza v Ljubljani je sprejela odločitev, da bo uporaba multifaktorske avtentikacije (MFA) obvezna za vse uporabnike. Vse tiste, ki tega še niste storili, prosimo, da si jo čimprej uredite oziroma najkasneje do 25. 11. 2024, ko bo vklopljena obvezna uporaba za dostop do storitev UL. V primeru težav vas prosimo, da prijavite napako preko obrazca Prijava napak.

Pomoč in podpora

Prosimo vas, da pred prijavo napake preverite, če jo lahko odpravite sami.

Obrazec je namenjen posredovanju sporočil o napakah, na katere ste naleteli pri uporabi informacijskih storitev UL. Podatki bodo posredovani Univerzitetni službi za pomoč uporabnikom, ki vam bo skušala kar najhitreje pomagati.

Univerzitetna služba za pomoč uporabnikom potrebuje za učinkovito reševanje vaših težav čim več podatkov in čim natančnejši opis napake, s katero se srečujete. Prosimo, izpolnite vsa obvezna polja.

Prijava napake

Osebni podatki

Vaše osebne podatke potrebujemo za iskanje zapisov v dnevniških datotekah aplikacij, ki jih uporabljate.

Kontaktni podatki

Na vaš elektronski naslov vas bomo obveščali o poteku reševanja prijavljene napake. Če vnašate tudi telefonsko številko, prosimo, vnesite samo številke (brez presledkov ali oklepajev).

Opis napake

Najpogostejše napake lahko izberete v vnosnem polju Vrsta napake. Če vaša napaka ne ustreza nobenemu od podanih zapisov, prosimo, izberite Druga napaka in v polju Podrobnejši opis napake kar se da podrobno in natančno opišite v kakšnih okoliščinah prihaja do napake. Le tako bo lahko služba za pomoč uporabnikom hitro in učinkovito ukrepala.

Prekliči